Alla inlägg den 3 september 2013

Av liivetenligtmiig - 3 september 2013 23:13

Tjena bloggen. Haft fullt upp i skolan och efter skolan förra veckan och igår/idag. Därför har jag knappt kunnat uppdatera :( iaf så har dagarna varit superbra, snackat med min pöjk, varit med Paulina, dansat, osv. Har varit superglad idag och igår, men kan inte berätta vem/vad det handlar om, no no. ;)
Idag var jag sååå seg på att komma upp ur sängen och det sluta med att jag fick kuta till bussen....
Spelade piano idag, fick uncover som läxa och spelade in låten med sång och piano när jag kom hem. Riktigt bra går det nu (fast jag sjunger som en j*vla flodhäst).
Efter det så packade jag ner danskorna och drog till dansen, körde jazz i 1,5 timme. Haha gick sååå fort. Snacka om träning. Till mat blev det äckelkorv och potatis , blää. Och standard på tisdagar, hollywoodfruar.
Nu ligger jag i sängen med katten och lyssnar på bästa låten ever. Read all about it- Emelie sande. Gryyyym. Fr upp så sjukt mysiga bilder i huvudet och det finns inget bättre att lyssna på när man ska sova. Jag längtar bara tills nästa skoldag när jag får träffa ***** igen. Haha vad fjantig jag är, menmen, vad ska man göra?

Just nu använder jag min gamla iPhone som kvällsmusikspelare, perfekt.

Presentation


Hejsan!
på den här bloggen kommer du kunna läsa om:
* makeup
*hiss och diss
*mode
och mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dedu


Ovido - Quiz & Flashcards