Alla inlägg under juni 2013

Av liivetenligtmiig - 30 juni 2013 14:43

Igår var vi på Gröna Lund och därför kunde jag inte skriva ett inlägg!:( jag hann åka alla karuseller förutom eclipse och kvasten för det var minst 30min kö på alla :/ dagen var grym och alla hade jättekul! Innan vi åkte till Grönan så köpte jag en hårolja för mitt hår är så otroligt slitet! Och den tänkte jag tipsa om idag :) den är från Gliss och är superbra :)

Av liivetenligtmiig - 25 juni 2013 21:27

Den här månaden har jag handlat ganska mycket och ni får bild på det här nere! Allt jag har handlat skriver vad det heter osv! :) hoppas ni har ett GRYMT sommarlov än så länge!!

Det som är med på bilden är:
VS mist- coconut passion 125kr, VS parfym-pure seduction ca 150kr, JB parfym-someday 340kr, 3st nagellack från depend 75kr, isadora palett 49- gelato 129kr, nordiccap läppstift- nude 10kr, Pierre rene' skugga 40kr, lösnaglar 80kr, isadora puder- olivebeige mist ca 100kr, halsband från ur&penn 20kr (rea) , från the body shop: body butter i blåbär och passionsfrukt 85kr/st, handkräm wild rose 60kr!:) sedan köpte jag även 2st tröjor! Från Vila - den gula, 180kr och från rut&cirkle den gråa, 140kr!

Av liivetenligtmiig - 25 juni 2013 21:16

Hejsan! Ber verkligen om förlåtelse att jag inte bloggat på länge! Det är pga att mitt internet har varit slut, men nu kör vi igen! Jag kommer göra då att jag ska skriva ett inlägg 3 gånger i veckan: onsdag, fredag och lördag! För på helgen handlar man ju kanske saker man vill tipsa om! Om jag har tid kommer jag även skriva inlägg andra dagar såklart :) hoppas ni inte är allt för sura på mig och fortsätter att läsa! Skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om :) kraaam!

Av liivetenligtmiig - 14 juni 2013 11:12

Idag så tänkte jag tipsa om mina nagellack från isadora! Det som är så bra med nagellacken där ifrån är att de ger en bra täckning efter första rundab och de blir inte kladdiga eller klumpiga på naglarna, de blir släta och fina.. om man vill ha det extra fint så lägger man på en topcoat också!:)
Om ni undrar om färgerna så kommer de här FRÅN VÄNSTER <--
802 white art. 801 black tag. 856 steel my heart. 651 silver sparkles. 650 plain white.

Av liivetenligtmiig - 13 juni 2013 16:58

Idag dissar jag denna nailremover från h&m. Det tar väldigt lång tid att få bort nagellacket och man måste använda mycket av det!:/
Glöm inte att kika in på bloppisen också!:)

Av liivetenligtmiig - 12 juni 2013 13:25

Kör igång en frågestund nu för att ni ska få veta mer om mig! Skriv en kommentar här nere, eller i rutan "fråga mig" där uppe till vänster. Eller skriv på kik: Nikita__ .
jag svarar på alla när jag har fått in minst 10 frågor :)!

Av liivetenligtmiig - 11 juni 2013 11:15

Halloj! Som nu vet har jag en BLOPPIS och ni får också jättegärna handla! Antingen går ni in på bloppis_luckan på instagram eller så skriver ni på kik vad ni söker: nikita__ . Hjälp mig att bli av med mina gamla saker:) jag fraktar i hela sverige så länge ni betalar frakten! Ha det bra så länge! :)

[Bild]

Av liivetenligtmiig - 10 juni 2013 12:14

Idag har jag på mig mina midjeshorts från Ginatricot och de kostade 349kr när jag köpte de. Sedan en tröja även den från Ginatricot. Den sista touchen var hollister body mist- solana beach. Perfekt. Mitt hår blev sådär lockigt när jag sov av någon anledning men jag blev nöjd med det :) kram

Presentation


Hejsan!
på den här bloggen kommer du kunna läsa om:
* makeup
*hiss och diss
*mode
och mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dedu


Ovido - Quiz & Flashcards