Alla inlägg under juni 2013

Av liivetenligtmiig - 10 juni 2013 11:01

Hejsan! Jag tänkte passa på att skriva mina andra kanaler/konton. På videofyme så heter jag NikitasLife . Instagrambloppisen: bloppis_luckan . På kik: _magicalmoment_ . Tänkte också tipsa om en jättesmart förvaring från Ikea där jag har lite av mitt smink. Den heter godmorgon och kostar 149kr och den är jätte smart! Älskar den! Kommer ett till inlägg idag sen och det blir en! ÖVERRASKNING!

Av liivetenligtmiig - 9 juni 2013 10:17

Gud så det åskar ute! Men är det inte lite mysigt?:) jag och katten ligger i sängen nu och skriver ett litet inlägg till er! Tänkte tipsa om några mer sminkprodukter idag! Det första är en sminkpalett från h&m med förvånadsvärt mycket pigment, Kostar runt 30kr. Nästa sak är mitt puder från MaxFactor och det är färgen 01 porcelain. (Tror jag) den täcker superbra och kostar ca 160kr på Lindex. Sista saken är en protein mascara från wet and wild. Den får ögonfransarna att bli långa och fina. Den kostade ca 60kr på Ica Maxi. Kommer upp ett till inlägg senare!

Av liivetenligtmiig - 6 juni 2013 22:35

Tja igen! Hemma efter en grym och mysig dag med familjen!? först var vi i parken och sen shoppade vi lite. Tänkte passa på att tipsa om ett läppglans från maxfactor.. det heter Vibrant curve effect, alltså gör det läpparna mer formade! Luktar även ganska gott så tycker alla ska köpa det. Finns bland annat på Lindex där jag köpte det! Syns snart :)

Av liivetenligtmiig - 5 juni 2013 14:19

hejsan! från stockholmsresan i söndags fick jag med mig mycket saker hem! en av sakerna är den här Hollister body misten, den heter Solana beach och är defenitivt den godaste! den luktar väldigt sommrigt och frächt! i butiken så kostar den 128kr vilket är väldigt billigt om man jämför med t.ex en parfym. jag tycker att alla ska köpa den, och om ni inte bor nära en hollisterbutik kanske det går att beställa från internet! :) om ni vill följa en bra inspirationssida på IG, följ instagram__inspiration   !:)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
på den här bloggen kommer du kunna läsa om:
* makeup
*hiss och diss
*mode
och mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dedu


Ovido - Quiz & Flashcards