Alla inlägg den 3 juli 2013

Av liivetenligtmiig - 3 juli 2013 16:36

Hejsan :* idag är jag hos mormor och morfar ute på landet, plockade nyss in massa goda och färska jordgubbar från landet. Så mumsigt! Man kan ju göra hur mycket som helst med frukt, smoothie, paj och der bästa: underbara och uppfriskande ansintsmasker! Den bästa ansintsmasken som jag har använt är en som jag kom på själv. Honung, socker och banan. Mosa 1 banan, häll i lite honung så det blir en smörja, och i med ganska lite socker (för skrubbning). Kleta på i ansiktet och skälj bort med vatten efter ca 15min! Då kommer bananen och honungen ha lämnat efter sig en len och bebymjuk hud och du har samtidigt blivit skrubbad vid borttagningen pga sockret! Prova du också!:)

Här är en bild på de underbara jordgubbarna! Mosa och blanda med yoghurt så får du en smoothie, eller varför inte ta lite jordgubbar med svensk gammeldags vaniljglass? Smarrigt jag lovar!

Presentation


Hejsan!
på den här bloggen kommer du kunna läsa om:
* makeup
*hiss och diss
*mode
och mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dedu


Ovido - Quiz & Flashcards